Chihuahua eller ingen alls?

"Ah vad gör du här då?" Frågade en av tjejerna som jag antog var 'ledaren' i gänget.
"Eh, vad ser det ut som?"
"Vet inte, ditt äckel" Alla 3 började skratta.
"Och vilken ful hund du har"
"Mm, det ska ju vara en Chihuahua eller ingen alls" sa en annan av dem, såg inte riktigt någon skilldnad på dem så det spelar ingen roll.
"Visst, visst" Sa jag.
"Emo djävul, är du rädd eller?"


Michi råkade ut för ett gäng tjejer när hon stod med sin hund utanför affären. Det slutade med att en av tjejerna riktade en spark mot hunden. Michi blev så förbannad så hon sparkade till bruden så hon föll ihop, rätt åt henne tycker jag. Så gör man inte, hoppar på en människa man inte känner och försöker sparka en hund... Läs mer om hur det gick här. Korkade brudar...

Kommentarer
Postat av: isa

Vilken Ben&Jerry smak är din favorit? :)

2009-04-23 @ 00:51:00
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: janni

Fan vad arg jag hade blivit om någon hade gjort så mot mig och min hund, hade nog inte nöjt mig med att sparka bruden...

Välkommen att snoka i min blogg :)

2009-04-23 @ 12:51:27
URL: http://jannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0