Kommentarsspöket

Nu har det hänt igen. Börjar misstänka att jag har fått alzheimers eller nåt. Undrar vad folk har för nöje av att låtsas vara mig... Har tydligen kommenterat på det här inlägget. Men det har jag inte.

Förutom anledningarna som jag gav igår till varför detta inträffat så har jag nu kommit på en till:
  • Hon som har bloggen där "jag" (inte) har kommenterat kanske skriver i kommentarer själv. Bara för att det ska se ut som att hon har många läsare. Alla kommentarerna är korta och rätt lika varandra, sen skriver hon i någons bloggadress för alla kan ju inte vara anonyma. Dessutom har alla kommentarer skickats in inom loppet av några minuter igårkväll och inte en enda idag... Detsamma gäller för förra inlägget jag ska ha kommenterat. Att hon inte heller skriver ut vinnaren i sina tävlingar utan säger att vinnaren är kontaktad är ju lite mysko, finns det ens en vinnare undrar jag?
Självklart är detta bara spekulationer och det kanske inte finns ett uns sanning i mina gissningar (särskilt inte det om Kapten Kaos). Men om det skulle vara sant så har hon ju uppnått flera länkningar hos Bloggspejaren på grund av kommentarerna som påstås vara från mig.


Vivalaglam ger svar på tal:

Hejsan. Hmm, nu börjar jag också fundera lite? Jag har DEFINITIVT inte skrivit kommentarerna själv, men jag erkänner att de flesta kommentarerna droppar in rätt tätt efter att jag skrivit inläggena. Detta kan ju bero på att det ofta står längst ner på de flesta bloggarna "Senast uppdaterade på Devote" samt på devotes sida vilka som uppdaterat senast, alltså är det väl många som klickar in sig till inlägget därifrån.. Kanske är det så att nån har "snott" din "identitet" det verkar ju hända rätt titt som tätt nuförtiden. Tragiskt nog.. jag har själv varit utsatt.

Och btw, måste bara tillägga: självklart finns det vinnare i tävlingarna! Men eftersom jag har såpass många tävlingar blir det en hel del vinnare, och hur kul är det med en blogg som består av inlägg som: "grattis till.." eller, "vinnaren är..." Jag är ju inte helt dum i huvudet, utan inser väl att jag inte skulle kunna skriva ut en massa tävlingar utan att ha någon vinnare. Eller för all del, något pris. Eftersom jag ALLTID skriver ut vilka som sponsrar, menar jag. Då skulle väl antagligen företaget själv få syn på det och reagera. Så, JA det finns självklart vinnare.


Ja, det är ju folk som låtsas vara Kenza och Blondinbella med så jag ska väl vara glad? Eller? ;)

Kommentarer
Postat av: [ V I V A L A G L A M ]

Hejsan. Hmm, nu börjar jag också fundera lite? Jag har DEFINITIVT inte skrivit kommentarerna själv, men jag erkänner att de flesta kommentarerna droppar in rätt tätt efter att jag skrivit inläggena. Detta kan ju bero på att det ofta står längst ner på de flesta bloggarna "Senast uppdaterade på Devote" samt på devotes sida vilka som uppdaterat senast, alltså är det väl många som klickar in sig till inlägget därifrån..



Kanske är det så att nån har "snott" din "identitet" det verkar ju hända rätt titt som tätt nuförtiden. Tragiskt nog.. jag har själv varit utsatt.

2009-04-12 @ 21:07:02
URL: http://VIVALAGLAM.devote.se
Postat av: [ V I V A L A G L A M ]

Och btw, måste bara tillägga: självklart finns det vinnare i tävlingarna! Men eftersom jag har såpass många tävlingar blir det en hel del vinnare, och hur kul är det med en blogg som består av inlägg som: "grattis till.." eller, "vinnaren är..."



Jag är ju inte helt dum i huvudet, utan inser väl att jag inte skulle kunna skriva ut en massa tävlingar utan att ha någon vinnare. Eller för all del, något pris. Eftersom jag ALLTID skriver ut vilka som sponsrar, menar jag. Då skulle väl antagligen företaget själv få syn på det och reagera. Så, JA det finns självklart vinnare.

2009-04-12 @ 21:09:20
URL: http://VIVALAGLAM.devote.se
Postat av: fiffi

jag kom precis hem. Okej! sj?

2009-04-12 @ 21:19:23
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0