Paranoid så det smäller om det

Diana åkte spårvagn. Bredvid den enda lediga platsen låg en bag. Diana satte sig jämte den... Oj, det kunde ju vara en bomb! Bagen verkade inte tillhöra någon. Kanske skulle den smälla av på Avenyn, spårvagnen gick i och för sig inte via Avenyn men ändå...

Tänk vad paranoida vi har blivit. En ensam väska och man tänker direkt på en bomb, blir man bjuden på en mintpastill så tror man att det är knark. Kom för guds skull inte och fråga om jag har eld för då tror jag att du ska smälla av en dynamitgubbe....

Tror ni att de kollar upp mig nu när jag skrivit så mycket om sprängmedel? Snart kommer de väl och haffar mig för att de tror jag är terrorist...

Kommentarer
Postat av: diana

Japp, det är kört för din del :)

Väntar med spänning på paketet. (Ska köra den i röntgenapparaten först bara)

Mvh Para Nojja

2009-04-08 @ 18:51:20
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0