Svenska lärare passar inte tider...

Sazdarling skriver så här:

"Dagen kändes så onödig, för vår svenska lärare kom aldrig till lektionen.."

Detta får mig att börja fundera... Jaha, de skulle ha lektion med en svensk lärare. Undrar varifrån deras andra lärare kommer ifrån, Finland? Ukraina? Tyskland? Uzbekistan? Har de bara en svensk lärare på skolan?

Men visst är det irriterande om man ska ha lektion eller möte med någon som inte kommer. Det är inte kul när andra slösar bort ens tid...



Sär skrivningar kan vara roliga ibland. Tydligen har de kassa köer på Ica, gå inte dit! Jag vill ju stå i en jätte bra kö...

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Söt blogg :*

2009-04-01 @ 19:17:33
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var grymt irriterande! Flera av mina andra klasskompisar hade ingen annan lektion än den svenska lektionen... :O Det jobbigaste var ett en dam som sitter i vår reception kom upp till oss och sa att vår svenska lärare skulle komma om 30 min, och sen kom han inte alls! Arhh!

2009-04-01 @ 23:06:52
URL: http://www.sazdarlings.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kassa köer... OMG ;)

2009-04-03 @ 08:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0