En kommentar

Anna skriver så här:

Alltså vilken idé att bloggspana i folks bloggar :) När jag hittade denna så är jag in nästan varje dag för att kolla vilka du spanat på. Detta måste ju dra till sig läsare. Alla vill nog bli omskriven men är säkert rädd för vad du ska skriva. Inte för att jag tyckt du varit elak direkt med någon. Och sen får du ju dina läsare att titta in i de bloggar du skriver om och på så sätt får de oxå kanske fler läsare. Skitfränt och idérikt:)

Jag vill bara tala om att jag absolut inte vill vara elak mot någon. Så ni behöver inte vara rädda för vad jag ska skriva om er. Ironi passar väl in på det mesta jag skriver. Om ni skulle ta illa upp av något jag skrivit om er så tveka inte att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0