Irriterande porrnoveller...

Galatea är irriterad, minst sagt. Hon har ett problem, folk skickar noveller till hennes mejl.

Bara för att jag skriver bättre än The Average Joe så vill jag inte skumma igenom era tonårsrebelliska, hormonstinkande textkonvulsioner och komma med KOMMENTARER.

Hur i helvete kan ni inbilla er att jag bryr mig ett enda dugg om vad ni sitter och bajsar ut på era flickrum?


Ett tips, om ni tycker att ni skriver bra, så skicka inte det till Galatea för hon är inte intresserad. Du kommer förmodligen få detta svaret:

SKRIV ALDRIG NÅGONTING IGEN, NI SUGER! 

Skicka det till någon som kan publicera det istället, eller ge det till din svensklärare om du vill ha kommentarer! Jag vet en som skickade in en porrnovell till sin lärare, som professionellt nog behandlade den som vilken annan text som helst. Så var inte rädda, det finns alltid någon som skrivit något värre.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD PÅSK ! HAPPY EASTER ! ;>

2009-04-11 @ 16:57:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0