Vinnaren!

Vinnaren av tävlingen är Diana för hon är så ful! Hon kan gott behöva några skönhetsprodukter, ansiktskrämerna kan mjuka upp hennes skrovliga hud, med nagellacken täcker hon över sina fula gula naglar och med parfymen slipper hon lukta apa... Hon luktar ju SKITgott enligt sig själv ;) Tyvärr ingår det inget i vinsten som kan göra något åt Dianas bajsbruna tunga, men det får hon leva med.

Ni som hängt med i bloggen fattar ju förstås att allt detta är ett skämt!

Dianas inlägg fick mig att skratta. Kanske har både hon och jag dålig humor, vem vet? Jag kommer i alla fall att följa Dianas fortsatta ordbajseri i bloggen och hon kanske blir kommenterad av mig fler gånger!

Det var verkligen inte lätt att utse en vinnare. Helst skulle alla fått vinna förstås, det finns två bloggar som kom på delad andraplats, de får inte hem något pris men jag kommer att presentera deras bloggar här imorgon!

Kommentarer
Postat av: diana

Jag vann! :)

2009-04-05 @ 19:39:46
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Fenixmona

Hehe...visst kan humor vara på många olika sätt men dock humor!!Ha en fortsatt bra dag! kramiz!

2009-04-05 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0