Förstoppad av te

Bloggaren på Brutala bloggen har ett problem. Nämligen följden av tedrickande... Förstoppning... Grejen är den att hon gärna skulle vilja kunna dricka te utan det lilla problemet, hon undrar också om hon är den enda som blir förstoppad av te.

Eftersom jag inte vill ha en massa förstoppade läsare så kan jag upplysa Jennie och er andra om att te är vätskedrivande och att det antagligen var därför hon blev förstoppad. Så se till att dricka extra mycket vatten i samband med tedrickande så ska det nog gå bra! En kopp te - drick två glas vatten!

Sluta inte dricka te! För om man tar bort T så blir man försoppad istället! Och det är inte särskilt kul det heller...

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

nemen! tack för tipset! det ska jag göra, dricka vatten-! Rapport kommer ;D

2009-06-24 @ 16:53:34
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Postat av: Anne

okej, det har jag då aldrig hört talas om men någon gång ska man väl lära sig något nytt? :)

2009-06-25 @ 05:20:48
URL: http://www.metrobloggen.se/anne1985

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0