PMS is a bitch

Om jag vore Angelica så skulle jag krypa upp i soffan med en varm filt och titta på film. Hon ska nämligen snart ha mens och har alla de där trevliga symptomen... Chokladkrängning, ångest, sockerbegär, trötthet, illamående, beröring är som tortyr och tuttarna värker, och känns för stora...

Hmm, vad är det för fel på mig? Det där med chokladen, tröttheten, sockerbegäret och tuttarna besvärar mig hela tiden...

En del tjejer får mycket värre symtom före mens än vad jag får. Har till och med hört om att PMS använts som en förmildrande omständighet vid vissa brott. Då måste man ha jävligt stark PMS!

Ojdå, förmildrande omständighet. Jaha, ni kvinnor som läser, då kan ni ju göra vad ni vill och sen skylla på PMS! Eller? Undrar vilka brott det handlar om? Chokladsnattning? Misshandel av kelen pojkvän?

The truth is out there...

Kommentarer
Postat av: mel

Jag har tidigare levt ihop med en tjej som hade hade allvarlig PMS... (ingen lek)



http://mel.blogg.se/2006/november/pms-och-sjukvarden.html

2009-06-20 @ 16:29:53
URL: http://mel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0