Super monstret under sängen?















Micaela
krökade som ett litet monster i helgen. Min fråga är: Hur krökar ett litet monster? Jag har då aldrig sett ett som super. Visst har jag monster hemma, men de är nykterister. Tre stycken, två av dem har fyra ben, päls och säger mjauu... De föredrar vatten och torrfoder. Det tredje däremot bor under sängen, och ibland på toan... Detta monster vill helst dricka blod, alternativt tugga lite på en fot om det får chansen. Kanske borde jag sätta en flaska starksprit under sängen. Då kan jag i alla fall sätta ner fötterna på golvet och våga mig ut på toa - för då ligger ju monstret avtuppat under sängen...

Kommentarer
Postat av: phiie

hej hej, vad gör du idag? (:

2009-06-16 @ 12:11:09
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0