Här har ni dem

De bloggarna jag skrev om igår är:

Roliga skyltarRoliga skyltar! Här finns hur mycket som helst att skratta åt så jag vet inte ens om jag behöver dra något exempel. Här finns allt från rädslan att själv bli styckad i butiken till gastrosan om frugan käkar för mycket julmat. Ibland är det roliga själva kommentaren till skylten.

Pensionärer och tåg är ett ganska så mystiskt bloggnamn. Här bjuds man på vardagsproblem som när T9 ersätter ord den inte känner igen: "Jag undrar vad folk trodde när jag skrev att jag inte kunde svara på deras samtal för att jag såg på en av mina favoritfilmer - När Janne Tystnar." Du får också läsa om den nya  "Youtube Station 11" för folk som vill (och inte vill) spendera maximalt med tid framför Youtube. Petter säger själv att han tagit bort ca 50% av inläggen eftersom de ska ges ut i en bok senare i år. Antagligen finns det snaskigaste och roligaste i boken. Självklart kommer jag att köpa den!

Jag kan ingenting om politik. Jag är hårdrockare.

Vilken som är den bästa? Avgör själv!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Tjena. Du har väl inte missat att sommarens största bloggfest går av stapeln lördagen den 15 augusti på Mynchenbryggeriet i Stockholm? Har du lust att hänga på? Jag har 10 lediga platser kvar, 90 bloggare från hela landet har redan anmält sig, både tjejer och killar förstås. Festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Det blir dessutom en goodiebag och lite smått och gott. All information om festen finns i min blogg under kategorin Bloggträff, bland annat delar av gästlistan och bilder från festlokalen. Du får anmäla en polare också men åldersgränsen på 18 gäller för alla. Vill du läsa mer om idén bakom festen föreslår jag att du går in på playgirl.se. Hoppas vi hörs! //Malin, arrangör

2009-06-10 @ 19:55:10
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Jo, det är klart. Tänkte inte på det. Det är klart att jag kan garantera att inte avslöja vem du är, men det kan ju hända att någon frågar dig sen på festen. Men jag personligen behöver absolut inte avslöja din bloggadress om du inte vill, det skulle räcka med namnet. Så får vi ett mysterium på bloggfesten också. ;)

2009-06-10 @ 20:11:56
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha kikade in på skyltsidan, så himla roligt när folk skriver fel!

2009-06-10 @ 20:57:28
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Petter

Oj, tack för länken! Nu finns det även en liten text om obducenter att skåda. Sköt om dig /Petter

2009-06-11 @ 10:49:05
URL: http://www.pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0