Drar med mamma på spa

Moonzanna lämnar pojkvännen för andra helgen i rad och sticker på spa. Stackars pojkvännen tänker ni. Njae, tycker jag nog inte. Han klarar sig. Fast du glömde väl inte visa honom kylskåpet? Han får ju inte svälta...

Skämt åsido. Eller inte. Moonzanna ska spendera tid med sin mamma med en spahelg. Nån mer än jag som är avis?

Vi skulle nog alla spendera lite mer tid mer våra föräldrar. Eller är det våra föräldrar som borde spendera mer tid med oss? Många har skilda föräldrar som träffar nya, och helt plötsligt har de inte tid för sina barn... Sorgligt.

Moonzanna passar även på att tipsa om ett laptopstöd som finns att köpa på Netto. Det skulle jag behöva, sitter alldeles för mycket vid min laptop... Warning Overheating! Eller nej, om sanningen ska fram så har det aldrig hänt...

Kommentarer
Postat av: Linda Q

hihi, vilken rolig blogg =)

2009-03-27 @ 18:07:05
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Matina K

Hej, har du lust och kolla in min nya skvaller sida och säga vad du tycker.

Tack på förhand

www.celebritygossip.se

2009-03-27 @ 20:43:15
URL: http://www.celebritygossip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0