Hannabus står sitt kast - hon glömde rasta bankdosan...

Hannabus kan ibland vara en glömsk person... Hon glömmer hela tiden att ta med bankdosan in till stan. Varför ska den med nu då undrar ni... Behöver den rastas?

Nej, den behöver nytt batteri... Annars blir man helt handikappad, kan inte betala räkningar, för hur tusan gör man det på "vanligt" vis (alltså icke-elektroniskt)?

Hannabus är förkyld men hon kan åtminstone stå på sina ben så hon går till jobbet i alla fall. Fast vad gör lite snor i näsan när man ska jobba? Beror på lite vad man har för jobb, hoppas hon inte är tandläkare eller kock...

Har ni betalat era räkningar på annat sätt än med internetbanken? Jag måste erkänna att jag inte vet hur man gör... Jag har alltid använt internetbanken. Internetbank har inte funnits så länge, men länge nog för att en "snorvalp" som jag ska tycka att det är det VANLIGA sättet att betala räkningar på...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätteroligt att du har skrivit om mig och min blogg:) Som de andra tycker jag också att detta är en roligt ide! Ska definitivt börja läsa här:)

2009-03-29 @ 11:39:49
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0