Sjöslag i Gabriellas badrum

Gabriella har sjöslag i badrummet. Tvättmaskinen har övertaget men Gabriella kämpar tappert, kanske hon till och med vinner slaget? Kanske inte idag, men i alla fall om några år...

När Gabriella skulle tvätta så kände hon sig SÅ duktig när hon lagt in kläderna och satt på maskinen. Annat var det när hon tog ut kläderna igen, då forsade vatten ut över hela golvet. Hon misstänker även att hennes jeans har blivit för små och nu sitter hon gissningsvis och svabbar golvet för att få upp allt vatten.

Jag tror jag gjort fel      Vet du vad Gabriella? Det tror jag med.

Tips: Se till så att tvättmaskinen har CENTRIFUGERAT innan du öppnar luckan nästa gång. Om du inte vet vad centrifugera är för något så är det när maskinen snurrar så där jättesnabbt och det låter i hela huset...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha, de där ordet CENTRIFUGERAT måste jag nog komma ihåg!

2009-04-01 @ 14:58:15
URL: http://ovesson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hm, min tvättmaskin går inte öppna om det finns vatten kvar i trumman. Det är jag glad över :D

2009-04-01 @ 16:00:36
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0