Abort är bra - om man haft sex med nån ful...



Kitty delar med sig av några bilder från de hemlösas tidning - Nya faktum. Några citat:

Vad tycker du om abort?
Kille, 18 år  - Det är bra. Man ska få göra abort så att man inte får en massa barn man inte vill ha. Typ, om man har sex med nån jätteful så kanske man inte vill ha barnet, det blir ju synd om barnet i så fall.

Bryr du dig om ifall de varor du köper tillverkas av barn?
Tina 37 år  - Ja, barn har ingen känsla för kvalitét, det märks på produkten.

Har du märkt av finanskrisen?
Man, 29 år  - Jag har haft en egen finanskris i hela mitt liv så det känns bra att världen äntligen kommer i kapp. Nu kommer alla att får det lika ruttet som jag.

Brukar du välja bort frukt från Chile när du handlar?
Gubbe  - Jag handlar aldrig, jag är gift sedan många år.

Åh, det är ju knäppt vad folk bara tänker på sig själva! Inte en tanke på andra hos personerna som sagt grejerna ovan. Pinsamt att det finns i tidningen med både namn och bild... för dem, för oss är det roligt och bidrar kanske till ett skratt (eller åtminstone irritation) åt andras dumhet.

Martin kommenterar Kittys inlägg och tycker att killen med abortåsikterna borde kastreras...

Kommentarer
Postat av: Ida

men gud vad är det för knäpp 18-åring, man kan ju inte bestämma sig om man ska göra Avort elelr inte beroende på hur man ser ut. det finns en del andra argument som är väldigt mycket viktigare att ta hänsyn till när dte gällem om man ska göra abort eller inte. Som tex. om man klarar av det eller inte, är man redo.

2009-03-30 @ 19:58:15
URL: http://idamalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0