Fontäner och transor...

Lexieli verkar nästan lite psyksjuk:

Tänk dig mig i genomskinligt nattlinne sjungandes "Ta mig, ta mig, ta mig" till en transvestit i raff-set... Eller nej förresten, du kan sluta tänka nu...


Snart står hon väl och dansar i nån fontän sjungandes den ryska nationalsången...



Varför står det sovjets nationalsång? Är det inte den Ryssland har idag? Någon som vet?


kivejsloB skriver så här:

Du har helt rätt! Det är före detta Sovjets nationalsång, som Ryssland efter ett antal år med en annan nationalsång (kan ni gissa vilken?) återgick till 2000.

Ja, kan ni gissa vilken?

Kommentarer
Postat av: kivejsloB

Du har helt rätt! Det är före detta Sovjets nationalsång, som Ryssland efter ett antal år med en annan nationalsång (kan ni gissa vilken?) återgick till 2000.

2009-05-22 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0