Mammor i bur

Jag fick ett tips av Anna om att gå in på Kissies blogg och läsa hennes disslista och svar på tal. Såhär skriver hon:

1. "Barnvagns-trior"

Jag vet att jag spy galla på unga mammor, ammande mammor och nu även mammor som går brevid varandra på stan med sina jäkla barnvagnar. Jag har hört om att mammor brukar göra det får att "protistera" men vafan protisera mot vad? Att vi med midjor också vill kunna på på trotoaren? Usch, har verkligen fått en grejj nu MOT hela världens mammor.. Ur mina ögon är dom ett gäng bittra surtanter som försöker ta över världen med sina spenor, usch! När kommer lagen som förbjuder offentlig amning föresten?


Ojdå, inte visste jag att Kissie hatar sin egen mamma. Att kalla henne bitter surtant är väl lite väl att ta i? Jag undrar hur hon själv tänker göra om hon någon dag får barn. Amma vågar hon kanske inte göra för att inte förstöra de blivande opererade brösten. Hon tänker tydligen gå runt med barnet i en bärsele hela tiden och få ont i axlarna, för hon kan ju inte ha barnvagn själv nu när hon uttrycker sig på det viset. Då skulle hon ju hata sig själv... Och dessutom vara en bitter surtant! Hon skriver även ett inlägg med svar på en kommentar.

Sen ang att gravida kvinnor kan ha fina kroppar.. Jovars, ni har väl lika fina kroppar som jag kan stava bra! ;) Så forsätt intala er själva det om ni mår bättre, I don't care!

Det är ju bra att hon är medveten om att hon inte kan stava i alla fall. Synd bara att hon inte verkar vara särskilt medveten om någonting annat. Hon gör mycket för att få uppmärksamhet och jag antar att detta är ytterligare ett försök. Om hon får som hon vill så ska alla mammor låsas in i bur. Vi kan ju inte mer än hoppas att Kissie råkar bli gravid och inte märker det förrän det är försent... så kan hon själv hamna i buren!

Kommentarer
Postat av: Claudia

hahahaha hon stavar ju fan fel, hon skämmer ut sig så himla mycket!! haha

2009-05-03 @ 19:53:51
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Michi

Kissie borde fan låsas in i bur... utan tillgång till sitt smink! Jag kan gärna ha henne inlåst i källaren ;). Då har jag ett till skäl till att inte gå ner dit.

2009-05-03 @ 20:09:21
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0