Michi

Haha, Michi är för go!

Michi om Mammor i bur:
Kissie borde fan låsas in i bur... utan tillgång till sitt smink! Jag kan gärna ha henne inlåst i källaren ;). Då har jag ett till skäl till att inte gå ner dit.

Haha, ja tänk om Kissie inte hade haft något smink, då hade hon ju nästan sett normal ut! Hon hade kanske blivit rädd för sin egen spegelbild. Själv får jag mardrömmar om de där hemska läppstiften och målarfärgsbrunkrämen... Tänk vad kallsvettig och uppskrämd man skulle vara om man vaknar upp efter att ha blivit jagad av det misslyckade sminkmonstret...

Jag brukar inte vara elak mot folk (så bli inte rädda nu), men om folk är elaka mot andra så kan man få vara lite elak tillbaka tycker jag. Inte för att jag är mamma, men en dag tänker jag bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-03 @ 21:54:18
Postat av: Anna

Visst var det helt otroligt jävla dumt skrivet. Nog för att det garanterat är ett inlägg hon vill dra till sig mer läsare med men någon form av hejd måste man väl ändå ha!!!!!

2009-05-03 @ 23:21:07
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0