Skvallrande bloggar

Kim har inte varit så aktiv på sin blogg på sistone. Kanske är det för att hon inte har tid eller så håller hon på att tappa intresset.

Jag älskar min blogg över allt annat. Den är som min bästa vän när man behöver skriva av sig. Den är helt tyst och den säger inte speciellt mycket. Jag behöver inte oroa mig för att den ska skvallra.

Ja, oj vad jag är glad att bloggen inte talar! För fy f-n vad rädd jag hade blivit! Hade nog skitit ner mig... Undrar vad den hade sagt om den kunde tala, kanske "uuuppdatera mig, uuuuppdatera mig!", med samma fula röst som den fula människoätande blomman i Little shop of horrors. Den gamla versionen; "Feeed meeee, feeeed meeee!"

Tur att den inte kan tala! För tänk om den sagt vem jag är...

En blogg skvallar inte mer än man låter den göra. Det tycker jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, fasiken, vad rädd jag blev, först tänkte jag bara. Vad fasiken. har jag skrivit av ngn, men sedan så tänkte jag vad f*n - jag skrev deet ju helt själv :o

Du skrämmde mig riktigt ordentligen där (;

2009-05-22 @ 14:34:28
URL: http://www.metrobloggen.se/enannandelavmig
Postat av: Kim

Förresten jag har satt upp dig på favoritbloggar :)

2009-05-22 @ 14:41:02
URL: http://www.metrobloggen.se/enannandelavmig
Postat av: Rantalicious

SV:Tur att det är några som kan glädjas åt mina misstag, jag bjuder på det :P

2009-05-22 @ 14:50:49
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0