Elaka kommentarer

Ännu mer ung mamma blogg blir det nu. Det här blir ju snart tragikomiskt...

Kommentar av Yasmin:

Men fatta att vi inte går på din JÄVLA BLOGG!!! DEN ÄR ANMÄLD AV MASSOR AV FOLK NU! Lägg ner den förhelvete!!

Vad var det hon skrev? Vi går inte på din jävla blogg? Det var så det stod va? Vill bara försäkra mig så inte mina ögon sviker mig... En fråga: Vad är det Yasmin själv precis har gjort? Hjälpt till att få "den jävla bloggen" större. Bloggen ligger nu på topplistan på Metro och har väckt STOR uppmärksamhet. Det är väl klart som korvspad att folk klickar sig dit. Det är inte varje dag 12-åriga flickor säger sig vara gravida. Sen om folk går på det eller inte är en annan sak. Det sorgliga i det hela är fortfarande om (ja, jag menar OM) det skulle vara sant. Tänk att inte bli trodd av någon bara för att man är ung.

En annan kommentar av någon som självklart är anonym:

Seriöst... jag fattar riktigt inte.. hur lyckas en 12åring hamna i ett sexuellt förhållande med en 22åring? Jo, om du nu inte är en slyna så att säga. 12år och kåt på kuk redan? Vilken slyna iof. Lev ut din barndom först, stackars mara!

Undrar just hur gammal personen är som skrivit det? 14 kanske? För jag hoppas verkligen inte att det är vuxna människor som sitter och skriver sådant.

Som sagt så ställer jag mig inte på någon sida. Bloggarna kan vara sanna, de kan också vara bluff. Mig spelar det ingen roll, det förändrar inte mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Yasmin, vem annars?

HAHAHA, kul inlägg... Men du missuppfattade nog det första där.. om du läst tidigare saker så hade du fattat vad jag snackade om!

2009-05-10 @ 21:25:12
URL: http://yasminohlsson.se
Postat av: Michi

Äsch, man får tycka vad man vill om unga mammor, men att gå över till internetmobbning.... Visst bloggen kan vara fejk, det är mycket som pekar emot det. Men sanningen kommer i så fall krypa ut en vacker dag. Tills dess: orka bry sig.

2009-05-10 @ 23:02:10
URL: http://psychoticmichi.blogg.se/
Postat av: kristina

Håller med dig och inte. Jag blir förbannad eftersom jag själv har barn och han betyder allt för mig! OM det nu inte är sant, så är det för jävligt att de driver om nåt så fint och underbart som barn! Men som du skriver, det förändrar inte mitt liv, mer än att jag får adrenalinet att pumpa och reta upp mej en stund. Ha det gott! kram ps:fin blogg du har.ds

2009-05-10 @ 23:45:32
URL: http://metrobloggen.se/mammakb
Postat av: Sill-Britt

Nu försvann fejkbloggarna. Det är ofta såhär på metrobloggen om helgerna- då jobbar inte någon administratör där och alla troll kryper fram. s Samma med folk som kör med fultrix, som Mer-Trafik, Viraltrafik, Bloggsurfa etc- det är mot Metros regler men på helgen är det fritt fram och rena vilda västern.

2009-05-11 @ 09:51:35
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0