Luffarkläder och tidningsfel

Julls är en lustig filur som sitter och läser tidningar uppochner och som till på köpet dessutom är tio-dagars-sjuk-skabbig och iförd luffarkläder... Egentligen är det inte Julls fel att det blev så här, det är något jäkla elakt virus och tidningstryckarna som envisas med att trycka tidningen med ena halvan uppochner och bakochfram.

Luffarkläderna
kan jag inte komma på någon bra förklaring till. Kanske bestämde Julls sig för, efter att hon sett att tidningen var helt fucked up, att råna en luffare på allt han/hon ägde på vägen hem från tidningsinköpet.

Kommentarer
Postat av: jullan

hahaha luffarkläderna = jag hade varit på sjukhuset och orkade inte bry mig om kläderna. fast varför jag äger luffarkläder vet jag faktiskt inte riktigt..

2009-09-26 @ 12:04:53
URL: http://jullss.blogg.se/
Postat av: jullan igen

fast din förklaring var ju faktiskt bättre!

2009-09-26 @ 12:05:35
URL: http://jullss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0