antiduckface.com

Varför tror vissa att de blir snyggare på bild om de härmar en anka? Bloggspejaren fann en väldigt rolig sida där du kan titta på en del av världens ankor! Den senaste är tydligen Megan Fox, och jag måste ju påstå att hon ser mycket bättre ut utan sin ankmun...

Varför? Vill man se ut såhär? Kanske är alla ankmunnarna Bratzfans och försöker efterlikna de horribla Bratzen? Nja, ni har nog misslyckats min vänner. Kissie är nog en av de få som nästan har en Bratzmun.

Det är skillnad på en pussmun och en ankmun. Nu vet ni det. ;)


Kommentarer
Postat av: rosakaffekopp.webblogg.se

Ja men ankmun är ju snyggt.. eh... Nej men stora läppar är fint det är bara det att man behöver inte överdriva. små läppar är ju fint de tOCKSÅ!

2010-02-16 @ 20:38:59
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)



Du är så Välkommen så till min blogg, där

du alltid kan känna dig som hemma :D

I min blogg skriver jag om min vardag, min

sjukdom/ar, mina tankar och funderingar och

mode förstås m.m :)



Hoppas den är nåt av intresse!

Enjoy! HA de gött / Emma :D

2010-02-17 @ 14:09:15
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: rosakaffekopp

Ja nej men hahahaaaa jo det ser förjävligt ut med ankmun. jag tor jag ska ta en ankmunsbild och tycka att jag är så jävla snygg och se hur många som hatar mig :D .. men jag ÄR ju snygg och I can't help it!

2010-02-17 @ 15:51:38
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0