Senil Spejare

Ojoj! Bloggspejaren har blivit senil! Jag har tydligen kommenterat om sommaren på detta inlägget! Grejen är ju bara att jag inte minns det, vilket är konstigt då det hände för 20 minuter sedan...

Förklaringar
  • Jag är senil och virrig...
  • Någon har kommenterat och skrivit i Bloggspejaren, kanske för att personen gillar bloggen och vill att fler ska läsa den (det mest troliga)
  • Någon annan tror sig vara Bloggspejaren (åh nej vad har jag gjort? Har folk fått personlighetsstörningar?)
  • På något sätt så har Kapten Kaos från Kenny Begins dubblerat mig och det finns verkligen en Bloggspejare till! (tänk om han har tripplerat mig? Kaos!)
Haha, det gör mig ingenting om ni länkar till mig, screenshotar min sida, lånar bilder m.m. bara det länkas. Ni behöver inte låtsas vara mig bara, något som den som kommenterade kanske inte ens hade som avsikt. Vad vet jag? Jag är ju antagligen senil... börjar ju bli gammal...

Kommentarer
Postat av: Michi

Den där jävla Kapten Kaos :(....

2009-04-11 @ 19:25:13
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/
Postat av: NELLIE

GLAD PÅSK!

kommentera gärna mitt senaste inlägg. puss

2009-04-11 @ 19:57:04
URL: http://nelliesroom.blogg.se/
Postat av: linneaa

Hej hej fin/bra blogg du har :)

Jag undrar om du kan länka mej och kanske skriva ett inlägg om min blogg så jag kanske blir mer "känd" Jag menar lixom mer besökare :) <3 tack på förhand jag kan länka dej om du kan länka mej :)

2009-04-11 @ 20:00:31
URL: http://snyggastelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0