Bitch 2009

Nattis som har Magbloggen är numera min idol. Jag skulle inte kunna säga det bättre själv:

Slarvat inför beach 2009? Vad menar ni? Slarvat? Vaddå? MÅSTE alla banta inför beach 2009 eller? Jag satsar heller på BITCH 2009 då, så länge jag får äta gott och må bra!

När det börjar närma sig sommaren är det som att alla tidningar tänker samma sak, eller förresten vad dum jag är... Tidningar tänker ju inte förstås (hoppas jag i alla fall, man kan ju aldrig veta), journalisterna får i alla fall alltid samma tanke. Hela bunten får helt plötsligt, out of the blue, samma briljanta idé till en artikel... Tada! Hur du får den perfekta strandkroppen! Det konstiga är att detta händer vartenda jäkla år! Jag visste inte att det var förbjudet att beträda stranden om man inte har den där efterlängtade strandkroppen, just det ja, det finns ju inget förbud! Så, summan av kardemumman: dra till stranden precis som du är, njut och må bra, och försök hålla dig sund hela året om istället för att hetsbanta och träna som en guttaperkaboll när sommaren närmar sig.

Ta och skicka in era magar till Magbloggen! Där får du se hur riktiga magar ser ut! Jag funderar på att göra det!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Åh vad roligt! Och ja klart att du ska skicka in din mage!

Det har varit sån torka på magar den sista tiden och det vore så roligt om magarna tog lite fart igen. Det är ju nu alla visar sin mage ändå liksom :)



2009-07-12 @ 19:29:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Magen
Postat av: Claudia

Hej hej, allt bra? =)

rösta gärna på mig som veckans blogg så skulle jag bli jätte glad =)

2009-07-12 @ 21:46:21
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: YAIYA

hej, godkväll! jag håller på att fundera kring bloggar, varför bloggar just du? : ) XO

2009-07-12 @ 22:14:18
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i en vecka och kan redan nu plocka ut över 1400 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-12 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0