Janina- modellen som skiter i alla kläder?

Nu blev det nästan lite äckligt om man ska tänka så... (Syftar alltså på rubriken, om man tar den bokstavligen...). Nej ingen skit i kläderna, för där finns ju inga kläder, eller?

Janina - Modellen som skiter i alla måsten
är veckan blogg på Blogg.se. Hon har fått många nya läsare och kommentarerna strömmar in. Några kommentarer handlar om varför hon alltid är naken på sina bilder och att hon på grund av detta inte skulle vara en riktig modell... WTF? (What The Fuck?), jag har följt hennes blogg i några månader nu och har då aldrig sett henne helt naken (alltså hennes privataste delar)... Är det bara jag som inte kan se det? Lägger min hjärna till kläder på henne? Dessutom så skulle jag bara vilja tillägga att Janina då är den riktigaste modell jag skådat. Så det så!

Puh! Jag är helt normal, då Janina själv hävdar att hon aldrig har plåtats naken, mini-string är ju faktiskt också ett klädesplagg, om än ett minimalt sådant. Det täcker över det heligaste i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Renée

Janinas blogg är grym :D

2009-07-26 @ 15:22:28
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Claudia

va kul att just hon blev veckans blogg eftersom du har skrivit mycket om henne :D hihi



vet du förresten hur dom lottar ut för veckans blogg? :P

2009-07-26 @ 15:46:59
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Oj tack rodnar vad söt du är som skriver så fint om mig här uppe :D Vad glad jag blir! Tack! :D :D :D

2009-07-26 @ 16:04:53
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0