Drunken people crossing

Om ni är intresserade av smycken så tycker jag att ni ska kika in hos Sanna. Hon säljer smycken, men det bästa av allt är att hon även gör egna! Man kan alltså få unika smycken som ingen annan har! Det finns även möjlighet att önska hur man vill att  smycket ska se ut.

Jag kom just på en idé till smycken. Små vägskyltar i långa kedjor! Älgskyltarna skulle nog sälja särskilt bra på somrarna när vi blir invaderade av tyskar. Varsågoda att sno min idé, jag har ändå inte tid att förverkliga den.



Då skulle jag vilja ha den här i miniformat runt halsen...

Denna skylt finns i Phuket i Thailand - läs mer här!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow :) tack! Jätteroligt!



Kram

2009-03-30 @ 13:28:04
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0