Nå ut till fler!

Många kommentarer har kommit in om att detta är en rolig blogg och att det är en bra idé! Jättekul! En annan sak som skulle vara kul är om ni som gillar bloggen, och kanske ni som hatar den med (om det nu finns några) kunde skriva om bloggspejaren i era bloggar. På så sätt når denna roliga blogg ut till fler, och fler hittar till er eftersom det är just ER om denna bloggen handlar om!

p.s. Känns ju så bra att skriva att det är en rolig blogg med tanke på att ämnet i förra inlägget är så allvarligt. Men jag tror ni förstås vad jag menar...


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar: Vad roligt! Inte att han utsätts för samma risker såklart, men att det är en till i samma yrke :) Min pappa körde också lastbil när han levde, kusinen har åkeri, farbor har haft åkeri, älsklingen kör lastbil precis som hans pappa & morfar, & mammas man har ett företag som inreder lastbilar :P Så det är en del lastbilar i farten för mig också minst sagt :)

2009-03-28 @ 23:36:48
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0