Självmordsförare

Janina - Modellen som skiter i alla måsten har skrivit ett inlägg om självmordsförare. Det finns folk som tar självmord genom att helt enkelt köra över till fel sida av vägen och köra rakt in i en lastbil. De går en säker död till mötes. Men tänk på den stackars lastbilschauffören som måste leva med detta resten av sitt liv...

Det finns även folk som kastar sig framför lastbilar. En chaufför hade känt hur det smällt till och när han gick ut och tittade så var det blod och trasiga kläder på fronten. Vittnen sade att de sett en dam stå och vänta på något. Dödsängeln antagligen.

Det är klart att Janina blir orolig, hennes pojkvän jobbar i trafiken varje dag. Se upp för självmordsförare och rattfyllerister....

Självmord är ett svårt ämne. På ett sätt tycker jag att det är en egoistisk handling. Det drabbar många personer väldigt hårt och den som inte längre finns... finns ju inte längre. Skulle kunna förklara mer, men vill inte snöa in på det för mycket. Någon som förstår tanken?

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vad roligt att du uppmärksammade mitt inlägg! :) Jag tycker det är dags att folk som bara sitter & skäller på alla lastbilar i trafiken även tänker på vilka risker dom utsätter sig för varje dag i & med dessa självmordsförare. jag kommer kika in hit oftare när jag vill hitta nya saker att läsa om :)

2009-03-28 @ 23:13:09
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0