Otrogen med en dildo

Detta hittar jag i Fröken Gröns blogg, hon har hittat det på FL vilket jag gissar står för FamiljeLiv:

Sanningen är att vi inte har sex tillräckligt ofta. Gnugg duger inte för mig och jag vill ha sex. Får jag inte det kommer jag att vara otrogen. Kom självklart på lösningen, en dildo, det är bara det att vi har pratat om det och min man tycker att det är otrohet att använda en dildo. Men det kan ju knappast vara lika illa som en riktig otrohet. Jag funderar på att skaffa en i smyg. Alltså hittar han den så finns det risk att han skulle lämna mig, men det som man inte vet, skadar inte.

Stackars kvinna! Hon borde ju lämna honom istället. Hon verkar inte vara lycklig. Varför skulle det vara otrohet att använda en dildo? Får hon inte ens "vara otrogen" med sig själv?








Det är ju knappast så att en dildo har känslor och försöker ta kvinnan ifrån sin man. En dildo kan man inte gå på bio med, gå på restaurang med eller ha djupa konversationer med. Eller förresten, det där med konversationer beror väl lite på hur galen man är. Och dildon kan ju förstås följa med i handväskan...

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Det stämmer att det är från FamiljeLiv ... där finns det mesta, ha ha!



Ja stackars kvinna. Tyvärr har ingen skrivit något mera i tråden så jag kan inte informera om hur det har gått.

2009-05-14 @ 21:17:17
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: mel

Man måste ha bra dåligt självförtroende om man blir svartsjuk på en leksak. Han måste ha ständiga bekymmer med att säkra hemmet från ovala objekt, vissa grönsaker är säkert förbjudna, duscha måste man göra med öppen dörr, cykla stående och tänk alla förpackningar med lämplig form... måste vara jobbigt =). Och själv när han greppar sitt eget kön, då är det inte otrohet? Some people.

2009-05-24 @ 08:35:49
URL: http://mel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0