Vem är jag?

Jag brukar ju inte lägga ut hela inlägg från folks bloggar... Men detta var så roligt så jag måste ;) Tack Michi för att du livar upp min dag!

Nu du! Nu vet jag vem du är, Bloggspejaren!
Eller okej det vet jag inte.. Men jag kan gissa.

- Hon är Blondinbella som insett att stora bloggar nödvändigtvis inte är bättre än små, så hon har gjort uppror. Dock måste hon hålla masken så att hon inte missar någon kändisfest. För skumpa är ju ett måste här i livet!

- Hon är Måns Zelmerlöw. Har fått bekräftat att det inte är sant.. Men jag håller alternativet öppet! För man vet ju aldrig vart det där idolmongot dyker upp, han kan ju vara undercover.

- Hon är en reporter som tröttnat på att behöva skriva om bortsprungna katter och Lady Gagas fula frisyrer så hon bestämde sig för att skaffa en blogg istället. Och nu istället för att recensera Britneys falska toner så recenserar hon bloggar!

- Hon är den kvinnliga Sankte Per! Bestämmer om du ska få komma in i himlen eller inte. Så passa dig Kissie Pissie.

- Läderlappen (Nej, okej! Jag ville bara ha ett skäl till att skriva det)

- Hon är en av mina andra personligheter. Så egentligen är hon jag, men jag har inte fattat det.

- Gud har för en gångs skull lyssnat på mig, och skapat en vettig blogg. Ja, Gud bloggar. Är det konstigt? Varenda jävel bloggar nu för tiden. Till och med jag skaffar en blogg, och jag är så jävla "anti-mainstream".

- Hon är nutidens Robin Hood. Snor uppmärksamhet från de stora och ger till dem fattiga.

Jag är dig på spåren, eller hur?? Jag vet att jag är nära *elakt skratt*. Uppdaterar om jag kommer på något mer.

Kommentarer
Postat av: puffan78

fniss

2009-05-05 @ 14:32:59
URL: http://osynligt.blogspot.com
Postat av: Claudia

haha hmm du svarade inte på min fråga om ditt namn, träffade jag rätt kanske? :P

2009-05-05 @ 16:58:13
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0