Vart är vi på väg?

Ellie har ett problem, ett problem som kanske många har råkat ut för.

se bara på den här killen, desperat som fan!Och nej det är ingen som vill se dig runka, så du kan sluta logga in och ut hela tiden! Skaffa ett liv killen :)

Haha, jag kan inte förstå mig på alla dessa killar och tjejer som vill visa upp sina könsorgan för andra människor i en webcam. Självklart ska de få göra det om de vill, men de kan ju åtminstone söka upp varandra istället för att försöka pracka på sitt kön på ovilliga människor.

Jag har en tjej som varje gång jag loggar in på msn börjar ställa en massa sexfrågor och skit, jag har blockat henne nu. Hade samma problem med en kille som skickade en lång lista med sexfrågor (varje gång jag loggade in), han kunde inte heller förstå varför jag inte ville svara och fortsatte tjata.

Men det är väl klart att alla ska lägga ut all info om sina sexliv på internet! Vad smart! Då är det bara att gå in där och kolla vad framtida statsministrar, presidenter, politiker och andra "viktiga" människor haft för sig i sängen... Kanske kan man till och med få se en och annan "camvideo" med 2040 års first lady/man (alltså kvinnan/mannen som är gift med USAs president).

Nu ska jag kika runt på olika shoppingsidor och se om jag kan köpa ett liv åt den stackars killen...

Kommentarer
Postat av: ellie

jadu den där killen verkar inte ha nåt liv.. :P

2009-09-02 @ 19:17:11
URL: http://metrobloggen.se/barbiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0