Banan på många vis

Du kan - en blogg om självkänsla & självförtroende skriver om att ett skratt förlänger livet, visst gör det det. ;) Särskilt när man skrattar åt/med kompisen som på H&M märker att hon en mosad banan i väskan och skriker rakt ut. Banan fanns på allt i väskan och säkerligen även på handen när hon upptäckte det...

Bananer kan man ha till mycket, de går att äta och du kan ha dem mosade i väskan för en spännande odör. Det värsta jag hört om en banan var tjejen som skalade den och använde till... ni kan nog gissa (där nere ja)... den bröts så klart av och hon fick inte ut den. Tydligen så fick hennes mamma gräva ut den med sked...

Vad tänkte hon med? Varför skala den, rädd för besprutning? Måste väl ändå funnits något annat att ta till hands?

Kommentarer
Postat av: Stella

nejmen titta, trevligt att du tog med mitt inlägg! =D Och kan jag annat än skratta när jag läste ditt? Haha stackiars tjej,hon tänkte inte långt..

2009-04-11 @ 10:56:17
URL: http://dukan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken grej att ens komma på tanken med en banan?! :)

2009-04-11 @ 11:47:24
URL: http://holzneer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0