Hemska tant...

SazDarlings åkte tunnelbana och råkade ut för den konstigaste kärring (om man får säga så) jag har hört talas om... Det är fullt i vagnen med det finns fyra platser och på en av dem sitter en äldre kvinna. När hon ser SazDarlings så lägger hon upp benet över platsen där SazDarling tänkt sätta sig! Dessutom skriker hon...

"Du ska fan inte sitta här! Jag är så trött på alla er idioter med era mobiler som plingar hela tiden!"
"Förlåt.."
"Sätt dig någon annanstans! Jag är så trött på er alla här i vagnen!"
"Okej, men du kanske inte ska bo här i stan då om du är så trött på alla?"
" Nej, jag ska inte flytta på mig! Ni är idioter! Jag slår vad om att det säkert är någon videokamera här som spelar in allt"

Hon verkar ju ha någon psykisk störning, eller kanske det bara handlar om brist på hyfs. Hon verkade i alla fall lite paranoid... Stackars tant. Det måste ju vara jobbigt att vara så trött, arg och irriterad på alla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa!! Hon var verkligen hemsk! Det var inte det roligaste att stå där och ta emot allt..

2009-04-16 @ 18:57:28
URL: http://www.sazdarlings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0