Lakritsfestival

Sveriges gladaste man skriver att det i Stockholm kommer att anordnas en lakritsfestival. Det kommer att bjudas på provsmakning och informationstörstande lakritsälskare kommer få sina behov tillfredsställda. Så länge deras behov inte sträcker sig utanför lakritsinformatörernas kunskaper förstås. Så om du gillar lakrits kan det vara en bra idé att befinna sig i Stockholm runt den 25-26 april då Lakritsfestivalen äger rum.

Kanske kommer sjukhusen märka en uppsving av patienter med högt blodtryck i slutet av april?

De har då festivaler för allt. Snart kommer väl Kretskortsfestivalen, Skrattfestivalen eller Pantburksfestivalen (fast den pågår nog under alla festivaler ändå). Russinfestivalen nästa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! Älskar Lakrits!

2009-04-04 @ 12:52:49
Postat av: pappa B

Tjenare spejaren/erskan!

Kul att du spejar hos mig, du får smyga in när du vill. Har du sett att jag försöker få ut min blogg så långt ut i världen som det bara går. Detta med hjälp av mina bloggvänner, deras bloggvänner osv. Lite MLM i bloggens värld. Du som spejar och far kan väl hjälpa till också, eller? Är det för farligt s

Nu lägger jag in dig bland alla andra vackra flickor i min "lilla röda" och sedan vet du aldrig när jag spejar på dig!

2009-04-04 @ 13:13:17
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0