Segt idag?

Det verkar vara krångel med kommentarerna. Det fungerar att kommentera på de nya inläggen från april, men de kommentarer som jag testskrivit på de gamla inläggen kommer inte fram så att jag ser dem... Det ser ut som att de går iväg, det står att kommentaren måste godkännas. Men jag får dem helt enkelt inte.

Jaja, det löser sig nog - som gubben med förstoppningen sa... (Haha, nej den var inte bra...)


Eftersom det verkar vara något fel och det inte går att kommentera på Mars månads inlägg så blir det krångel för er som vill vara med och tävla. Ni som vill tävla kan kommentera på inlägget som heter: Ni håller väl koll? så länge!

För att få reda på hur tävlingen går till kan du läsa här! Sedan får du kommentera på Ni håller väl koll?

Jag säger till när det fungerar som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0