Suckande hängtuttar

Apans lilla blogg läser jag om "folk" som suckar efter att de hälsat i affären. Precis som att de tycker att det är jobbigt att träffa den andre. Dessutom ser det tydligen ut som att detta "folk" har fått hängtuttar...

Kankse är det på grund av hängtuttarna som "folk" suckar...
- Hejhej! *suck* (Åh, vad mina tuttar hänger... fan att jag skulle stöta på någon jag känner...)

Varför ska folk hela tiden vara så sura mot andra? Är det typiskt svenskt? Eller är det bara vissa individer? Låt hängtuttarna svänga och dra på smilbanden istället så mår ni så mycket bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, jag tror att det finns något som heter bh...

2009-04-02 @ 16:22:11
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0