Jungfrufödsel?

Nio rör blod rövade de Michi på när hon var på sjukhuset, "och folk undrar varför jag är så blek hela tiden....". På morgonen när Michi duschade så tog vattnet slut, när hon hade schampo i håret. De stängde av vattnet för någon hade haft sönder en ledning. Det är verkligen inte i sådana situationer som man hoppar av glädje och skriker jippie!

Läkaren frågade om hon haft sin sexdebut och när hon svarat nej så sa läkaren: "Så ingen risk att du är gravid?". Jag som trodde att man var tvungen att va smart och ha högsta betyg för att komma in på läkarutbildningen, detta var tydligen bara en illusion...

Läkaren frågade även om han fick klämma lite på henne. "Låter fan perverst!". Japp, håller med, men vad ska man säga? Får jag ta lite på dig? Njae inte så bra det heller. Får jag känna lite? kanske är bättre. Vad vet jag?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0