Varför den höga kepsen?

Bergochdal undrar vad som är grejen med höga kepsar. Nu ska jag tala om en sak för er: det undrar jag också!

Är det meningen att man ska kunna förvara något där? eller ska det symbolisera status...stor hjärna, ungefär?




Vad är meningen med extra höjd på kepsen? Jag kan förstå det om man ser ut som en i De tre vännerna och Jerry.



Kanske är det för att man ska se längre ut? Det finns ju många som har komplex för att de är korta. Vi kan ju dra det ännu längre och göra en koppling till den höga hatten, varför har man hög hatt? Eller hade kanske är rätt benämning. Jag tror att de flesta skulle svara att de hade det för att vara fina. Kan det inte vara så med den höga kepsen också? Även fast den är lite mindre "fin".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en formel som räknar ut och uppdaterar sig själv några ggr per dygn. Kan den inte exakt men baseras ungefär på antal kommentarer man får.

2009-04-30 @ 14:29:37
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Klara

Din blogg är bra



puss

2009-04-30 @ 17:45:14
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0