Inte utan min bärplockare

Amy gillar äventyr i skogen och att ligga på spikar... Eller nja, de nya spikmattorna består ju inte av riktig spik utan av små plastpiggar. I skogen kryper hon gärna på knä i jakt på det blå guldet. Nej, det är inte öl jag syftar på utan de där små blå bären som man blir hård i magen av. För att så effektivt som möjligt samla in dem behöver man en bärplockare, sen kan man göra så många blåbärspajer att man spyr flera gånger om...

En bärplockare skulle varit sjysst å ha, helst skulle jag vilja ha en muskulös manlig sådan med bar överkropp, man skulle slippa plocka själv och man har någonting att vila ögonen på när man väntar. Amy ska köpa en bärplockare till imorgon, undrar vart man köper dem? Manpower kanske, fast de hyr väl mest ut?

Kommentarer
Postat av: Amy

Tack för besöket fru spejare!!! =) ;-)

2009-07-23 @ 15:56:58
URL: http://amylioness.blogspot.com
Postat av: Bea - Mios mamma

Det var nån släkting till mig som uppfann bärplockaren! =)

2009-07-23 @ 16:56:49
URL: http://metrobloggen.se/BeusZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0