Strippan flyttar

Strippan har ett litet problem då hon ska flytta:

...jag är smått beroende av en bil. Vad jag hört så måste man vara ägare till ett körkort för att få köra en sådan. Alkoholpåverkad får man heller inte vara när man kör ett fordon, vilket gör hela körkortsgrejen mer problematisk för mig då jag alltid är stupfull.


Hon ber sina vänner om hjälp vid flytten. Helst ska de ha en bil och muskler nog att flytta alla hennes kläder och skor. Hoppas bara att hon inte försöker samordna flytten i det tillstånd hon påstår sig vara, jag har nämligen för mig att man inte är särskilt organiserad när man fått för mycket av den "förbjudna frukten". Fast förstås, så fort man fått i sig lite alkohol så är man ju "bäst i världen", detta är något som inträffar om man tillhör kategori 1. Om man tillhör kategori 2? Då går man och surar i ett hörn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0