White Christmas

Avslutningen på detta inlägg hos Bullen fick mig full i skratt.

Men det känns också som att kroppen jobbar för fullt för att driva ut de gifter den har fått i sig. Någon mer som känner så? Nu ska jag gå och handla snus.

Är det ironi? Eller bara råkade det bli så? Visst är det en bra idé att fylla på med mer gift eftersom kroppen jobbar så hårt med att bli av med det gift som redan finns? Det är ju inte bra om det blir för lite farliga ämnen i kroppen, icke sa nicke, bara fyll på depåerna så kroppen har någonting att arbeta med! Ta lite vodka och tippex*, kemiskt avfall och tugga grovsnus så blir nog allt bra ska du se...

* White Christmas är en drink innehållande vodka och tippex uppfunnen av Robert Gustavsson.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Haha! Du valde då det bästa från min blogg :) Och ja, det var nog lite ironi... Fast i efterhand, liksom. Jag skrattade rätt gott själv när jag såg vad jag skrivit!



Och självklart kommer jag hänga kvar här och läsa och kommentera! Din blogg är ju klockren!

2009-07-13 @ 21:49:29
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0