Får det vara en spottloska till maten?

Linda Q jobbar på att irritera grannarna med sin *citat* fruktansvärda röst *slut citat*. Undrar hur en fruktansvärd röst låter, jag skulle kunna tänka mig att hon låter lite som ett lejon... För ett lejon är värt att frukta, FRUKTANsvärt. Tänk dig ett lejon som står och sjunger till BÅDE Lips OCH Singstar!!! Ja, jag skulle då bli irriterad om mitt lejon till granne gjorde det.

Tänk att vakna upp mitt i natten av en lejonröst som vrålar till Umbrella.... ELLA ELLA ELLA AAAAUUURRRGGGHHH... Hur man nu stavar till ett vrål, det är inte konstigt att lejonen inte har ett skriftspråk...

Det slutar inte där. Linda Q har upptäck en mycket äcklig grej på omslaget av Icas tidning Buffé... En spottloska på maträtten!!! EN SPOTTLOSKA!!!! Det ser verkligen ut som det. Detta var så stort att jag måste låna bilden av Linda Q. Hoppas det inte gör något. Jag undrar vad det är för något EGENTLIGEN, för jag hoppas för mitt liv att det inte är en spottloska. Kanske hade fotografen tröttnat på att fota mat....


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Haha! vad roligt! Jag länkar mer än gärna till din blogg =) det blir första inlägget i min blogg i morgon bitti! =)

2009-03-27 @ 22:09:40
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0