Får man fler kommentarer om man låter bli att blogga?

Vendela har handlat gott inför denna kväll. Hon släckte naturligtvis ner vid 20.30. Jag hoppas att det var många som följde hennes exempel. Jag skulle dock gissa på att det var många som släckte ner men lät tv:n vara på...

Vendela har en lite annorlunda taktik. Hon låter bli att blogga för ofta, för då får hon fler kommentarer på varje inlägg... Ja, man kan ju göra så med, men jag tror att man får fler och mer aktiva läsare om man uppdaterar ofta.


Kommentarer
Postat av: vendela

haha,tack för att du skrev om min blogg:):D



jo,har funderat lite på det.Bloggar cr 2-3 inlägg om dagen.förut kunde de vara 5!Men nu är det mest för att jag har massa prov och ridningen,så de blir inte så mkr bloggning:)

kram

2009-03-28 @ 22:57:32
URL: http://vendelaSpace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0