Gör väl inget om skattebetalarna står för ministerns porrtittande?

YesbutWhy berättar om skvaller och sensationsnyheter i landet med cricket och afternoon tea. Inrikesministern Jackie Smith hade gjort avdrag för sin kabel tv vilket är helt okej. Dock hade det även inneburit pay-per-view-filmer. Och det accepteras inte, att det dessutom handlade om två porrfilmer som hennes man hade tittat på blåste upp hela storyn till gigantisk storlek. Nu har man tagit reda på vilka filmer det handlar om och kommentarer om detta faller lika tätt som vattendroppar under en regnperiod. Maken tvingades att framföra en offentlig ursäkt eftersom skattebetalarna stått för hans snusk. Ministern förpassade honom till soffan i några veckor, jag undrar om detta är så smart, då kan han ju titta på ännu fler filmer...

Här, på BBC News, kan du läsa hela historien.

En tanke som for in i mitt lilla blonda huvud är att det kan ju ha varit Jackie som tittade på filmerna, fast mannen fick ta smällen, för det är bättre för hennes karriär. Vad gör man inte för den man älskar. Att ta på sig rollen som snuskhummer inför hela brittiska folket, det är modigt det!

Det är ju inget fel i sig att titta på porr, men att låta andra betala för det är lite att ta i.

Kommentarer
Postat av: jocke

en av få intressanta bloggar

fortsätt med fler spännande inslag.

och så lite smyg reklam:



unzip.se

unzip.se



snyggast underkläder till rätt pris

2009-03-30 @ 12:15:25
URL: http://www.unzip.se
Postat av: Sanna

Vilken fin blogg, verkligen rolig att läsa :) Jag driver en smyckesblogg där jag lägger upp smycken som jag designat och nu säljer. Ta gärna en titt, det är mycket vårnyheter nu!



Kram

Sanna

2009-03-30 @ 12:15:25
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0