Polisen uppmuntrar till anabola!

Mattias goes a bit mental fick ett samtal av polisen, som ville prata med honom. Klart att man blir skraj då. Det gällde tydligen inte honom som tur var. Däremot hade han varit vittne och ingripit vid en misshandel och räddat livet på stackaren som belv sparkad och slagen på. Mattias skriver att han såg ut som en calcone i fejset...

Det sjukaste av allt är ju ändå det här samtalet hos polisen (det är Mattias som ska träna):

“Varför har du väskan?”
“Jag ska träna snart.”
“Oh fan, med tabletter eller utan?”
“Eh, utan såklart”
“VA? Klar du ska ta lite, då växer du ju snabbare.”
“……… ………. …….. Jag vill inte …. tappa håret”
“Jasså du tänker så…”


Hmm, poliser som uppmuntrar till att ta anabola... Snart kanske de uppmuntrar till att fildela med... Fast kanske inte, det verkar ju ha blivit det värsta brottet nu för tiden, eftersom de gör så mycket för att försöka hindra det.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack för att det finns människor som vågar ingripa!



Kolla in min blogg, om några dagar åker jag till LOS ANGELES,följ med genom bloggen på dom hetaste klubbarna i hollywood och privata glassiga fester i HOLLYWOOD... och mkt mer.



http://michelledelice.blogg.se

2009-03-29 @ 21:23:59
URL: http://michelledelice.blogg.se/
Postat av: jocke

ytterligare en anledning att överväga en ansökan till polis. inte så smart sagt av polisen



unzip.se

unzip.se



snyggast underkläder till rätt pris

2009-03-30 @ 12:12:48
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0