Ingen hackar på Michi!

Men likförbannat har de hackat hennes blogg! Nej! Hon skriver så här:

Ja, skulle bara säga att min förra blogg blivit hackad (Misplacedmichi.blogg.se), skit roligt. Så nu har jag skaffat en ny adress. Själva bloggdesignen ser lite kaotisk ut just nu men det kommer bli ordning snart. Ville bara säga detta!


Usch och fy och blä för den som gjort det! Här är Michis nya blogg. Jag förstår inte vad man vinner på att hacka någon annans blogg. Kanske visste personen vem Michi är och gör det för att vara taskig. Kanske är personen avundsjuk för att Michi i sin blogg framstår som mycket äldre än sina 15 år eftersom som hon är begåvad med en ordkunskap utan dess like och skriftens ädla konst.

Kommentarer
Postat av: Michi

Jag har försökt, jag har fått tillbaka kontot men själva bloggen är borttagen med allt innehåll, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Allting är bara puts veck. Orkar inte försöka tjafsa med blogg.se mer, det är ju trots allt inte deras fel. Så det verkar ganska kört och det är väl bäst att börja om från början.

Tack för dina fina ord!

2009-05-08 @ 10:42:31
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0