Islamabinladen

Dessie har en exakt kopia. Paow. Claudia tipsade mig om Paows finfina stavning:

Jag har vart uppe i world trade center ! Ni vet dom där tornen som Islamabinladen (eller hur han heter) han som förstörde det och dödade en massa oskydliga människor.




Islamabinladen... Haha, det märks ju verkligen att hon inte är så gammal. Det är ju åtta år sedan det hände, då var hon sju år gammal... Undrar om hon minns det ens? Paow har nu platinablont hår, solar alldeles för mycket solarium och använder säkert idomin på läpparna. Hon har lagt upp en bild på sig från förra sommaren då hon var mörkhårig och faktiskt söt, varför skulle hon förstöra det?

Kommentarer
Postat av: norea

sv: typ samma för mig :)

2009-05-04 @ 09:17:57
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: Michi

Äsch, fjortis som fjortis. Till och med jag vet att människan inte heter Islamabinladen! Och jag var inte heller särskilt stor när det hände men jag kommer ihåg exakt vad som flög igenom mitt huvud när jag satt framför tvn och såg det där.



Man kan tydligen blondera bort sina hjärnceller trots allt.

2009-05-04 @ 10:24:36
URL: http://misplacedmichi.blogg.se/
Postat av: Claudia

hahahah michi, bra kommentar!!

nej men paow går nog efter tanken: blonds have more fun" eller nåt.. hon passar som fjortis för det matchar hennes IQ :)

2009-05-04 @ 12:40:15
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0