Krampaktigt

Isabell låg i sängen, åtminstone från början... Hon dunsade i golvet med en sådan smäll att hon trodde att hon skulle trilla ner till grannen (som i de där reklamerna). Anledningen till detta plötsliga urfall ur sängen var en olidlig smärta i vaden. Usch ja, det är hemskt när det händer.

En gång hände det mig, men det var ingen vanlig kramp. Det var en sådan stark kramp att jag trodde jag skulle dö. Jag vaknade upp av det och det enda jag gjorde var att skrika och gråta av smärta. Jag kunde inte ens säga till min förskräckta sambo vad som var fel... Det enda som existerade för mig i den stunden var smärtan i vaden. Till slut fattade sambon och tryckte min fot uppåt, då släppte det. Men jag fick träningsvärk/ont i vaden flera dagar efteråt...

Kommentarer
Postat av: Michi

2009-05-08 @ 01:49:37
URL: http://ös
Postat av: Michi

Sorry för förra kommentaren råkade skicka iväg innan jag skrivit klart.



Ja, skulle bara säga att min förra blogg blivit hackad (Misplacedmichi.blogg.se), skit roligt. Så nu har jag skaffat en ny adress. Själva bloggdesignen ser lite kaotisk ut just nu men det kommer bli ordning snart. Ville bara säga detta!

2009-05-08 @ 01:54:27
URL: http://psychoticmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0