Tvångstankar och binnikemaskar...

Matilda har en kompis som ska bli sjuksköterska.

Jag har fått höra latinska ord ända från munhålan ner till anus, sett herpes & klamydia i närbild, fått veta att binnikemasken kan bli upp till 20m lång & på köpet fått tvångstankar.

Tvångstankarna består av att tvätta händerna ända ner i tumvecken... Det trodde jag att alla gjorde redan? Haha, nej jag vet att de flesta slarvar med handtvätten... Men så vet de inte så mycket om bakterier och smittspridning heller...

Kommentarer
Postat av: Elina♥

hej! fin blogg:)

klicka gärna in på min blogg och säg vilken klänning du tycker jag ska köpa:)

Har en jävla beslutsångest

ha en bra dag!:D♥

2009-05-27 @ 15:14:09
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så jätte mycket & va rooligt att du bloggar om mej :) det värmer! <3

2009-05-27 @ 19:32:33
URL: http://aboutanything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0