Tvi Vale

Frida skriver så här:

Tvi för alla som snackar skit om sina "vänner" för att spela ett falskt spel när det passar!

Visst är det tvi vale. Fast om det är så, så borde man kanske inte kalla de personerna för vänner... Fast det värsta som finns tycker jag är när en bloggare "bråkar" med andra genom bloggen, det är omoget och gör det bara värre än att ta det in real life. En annan sak jag inte gillar är när bloggare skriver ut att de är sura på en person utan att säga det till personen... Då vet kanske alla andra det utom den stackars personen som det skrivs om...

Fast det spelar ju ingen roll vad jag tycker, alla gör ju som de själva vill och tur är väl det ;)

Kommentarer
Postat av: diana

Så är det och jag håller med dig. Ha en fortsatt trevlig helg ;)

2009-05-01 @ 20:45:00
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0